29sabate vespero

  • Ken & Audrey Turville
    Dec 5, 2005

      Kara Kevin,

      Mi esperas ke vi estas iomete saniĝas.  Mi esperas ke vi havas iu malvarmeta ventililo en via hejmo se vi estas ankoraǔ malsana.  Estas tre, tre varma kaj mi scias vi malŝatas la varmo.

      Ni ĉiuj mankas vin sabate.  Tra la semajno mi ne eblas trovi Edward au per telefono aŭ per e poŝto, sed li respondas posttagmezo sabate per telefono.

      Maria kaj mi ĉe estis Rida Yoga je la unua kaj poste en mia hejmo, ni studis du ĉapitrojn de “Gerda Malaperis” kiel kutime.  Tiam Maria restis kun ni ĝis la aliaj venis.

      Estas ses personoj venis por la manĝado kaj kun Ken kaj mem, oka personoj sidiĝis, ses ĉe la tablo kaj Ken kaj mi sidas ĉe la fino de la kuirejo areo.  Ni ĉiuj tre ĝojis ke Ben kaj Skye venis precipe ĉar ili plananta edzidiĝi en la venonta sabate.

      Ĉar Carolynn antaue estis en la filma-industrio ŝi amuzas ĉiuj per ŝia rakontoj pri ŝia akta vivo.  Ni aŭdis iomete el la audia-rubando? pri  prononco, kaj kantis “Jen Nia Mondo”. Ĉiuj ŝajnis ĝui mem.  Mi sentas ke ni entuzis mem progresiĝos kun la procedo de lernante.

      Momente ŝajnos ke estos tre malfacile kuniĝi por lecionoj nur ĉar ni loĝas malproksime unu de la alia, tamen ĉiuj volas iri al Brisbano je la dek ses por la Zamenhof Festa.

      Estus tre bona se vi eblus iri sed eble vi havus labori je tiu tago.  Se estos iu ebleco ke vi iru,ni estus tre feliĉa helpi vin alveni kun ni. Ĵus telefonos min se estas iu metodo vi povas kuniĝas kun nin.

      Ĝis revido

      Audrey