5Saluton Kevin

  • Ken & Audrey Turville
    Mar 30, 2005
      Saluton Kevin
      Mi esperas ke vi estas sana. Espere via familio kun vi tre gxuis la Pakan ferion. Rilate al ni, ni havis tre interesan kampadan ferion, kun bela vetero kaj bonaj kunularoj. Ni kunigas kun kelkaj de familioj cxe Girraween Nat. Park apud Stanthorpe por kvar tagoj.
      Mi denove subskribas al Yahoo lasta vespero kaj mi kredas mi sukceci.
      Hierau mi parolis kun Patricia Sargent.  Sxi vidis sxian doktoron cxe la hospitalo.  Li forigxis la krampilojn.  Nun sxi estas iomete pli komforta. Sxi espere farigos bonan progreson nun.
      La dato por la konversacia posttagmezo en Brisbano estas:
      sabato 16 Aprilo.
      Mi tre gxoya vidi vin sabato je la hejmo de Maria.

      Bon dezirojn  Audrey