Salutojn Amikoj!

  • ormarborda_esperanto
    Message 1 of 4 , 11 Jan 4:36 pm
      Estimataj Amikoj,

      Saluton post longa foresto! Mi esperas, ke vi cxiuj gxuis gajan
      kristnaskon kaj felicxan novjaron! Mi spertis malfacilan tempoj en
      2005, kaj mi esperis, ke 2006 estos pli bona por mi :-)

      Mi nun estas libera veni al Esperantajn klasojn sabate. Bedauxrinde
      cxiuj el miaj preparitaj lecionoj perdigxis, tial mi devas rekomenci
      verki novajn lecionojn.

      Se iu deziras mian helpon pri Esperanto, bonvolu kontakti min :-)

      Gxis la revido!

      Kevin
    • Ken & Audrey Turville
      Message 2 of 4 , 12 Jan 9:51 pm
        Kara Kevin
        Tre bona audi el vi kaj multa da gxojo scii vi nun cxeestos kiam ni kunigas
        sabate.
        Maria kaj mi cxeestas Rida Klubo en Southport de la una gxis la dua sed
        estos cxitie cxe mia hejmo poste kie Patricia kunigxos nin por leciono. Sxi
        lernas per liberaj lecionoj sur computilo. Cxiuij partoprenis en tiuj
        lecionoj nur havi iu fari en Esperanto, do vi vidas ke ni bezonas ia inspira
        ekskuo. Cxu vi venus kaj pli igos niaj lecionoj?
        Informas min se vi bezonas helpo por veni. Ni cxiuij felicxos vidi vin
        denove

        Gxis revido Via amikino Audrey
> [...]
        > verki novajn lecionojn.
        >
        > Se iu deziras mian helpon pri Esperanto, bonvolu kontakti min :-)

      • Ken & Audrey Turville
        Message 3 of 4 , 12 Jan 11:16 pm
> [...]
          > ekskuo. Cxu vi venus kaj pli igos niaj lecionoj?
          > Informas min se vi bezonas helpo por veni. Ni cxiuij felicxos vidi vin

        • Ken & Audrey Turville
          Message 4 of 4 , 12 Jan 11:42 pm
            Kara Kevin